Trassel ♥

Hej tvåtusenelva hej! Jag och min kusin har kommit överens om att tvåtusenelva ska bli det bästa året hittills. Sounds good. Ni är med på den planen va? :) Mina egna personliga nyårslöften är bland annat att slappna av mer, sluta att vara nervös i onödan, sluta oroa mig för allting, ta dagen som den kommer samt bli mer positiv. Listan kan göras lång men jag väljer att sätta punkt där.
'
Min nyår. Den var kanoners. Jag firade den med min bror, kusin och deras vänner. Eller aa, jag har ju träffat dem sen innan men yeye. Vi åt först fyrarätters som min duktiga bror hade lagat. Allt var fantastiskt gott! Sen övergick det hela till mer party. Vid två någongång åkte jag, min bror och några andra vidare på efter-fest någonstans. Och när jag slutligen somnade på soffan hemma i min brors lägenhet var klockan närmare fem. Som sagt lyckad nyår! Men tyvärr inge bilder. Jag brukar ha kameran i högsta hugg men inte då. Har några usla kamerabilder men jag hittar inte min datorsladd så jag kan inte föra över bilderna. Ni får nöja er med en bild som jag snott från min kusses facebook!
Bella, Brosko Erik, moi och Alec!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0