Shopping!

Hej!!!
Bloggar från syrrans dator. VI har haft en riktigt mysig pannkakskväll! Vår fine bror kom även över och kalasa på läckerheterna! :) Innan vi åkte hem till Agnes gick jag och hon en liten rundis på stan. Faaan vilken grym rea det var på Monki. Ryktena stämde kan jag lova! Jag köpte dock bara en tröja, en t-shirt och en kjol. Mitt nästa inköp vill jag ska vara en grå mys-snygg hoddie och smycken...
Jag på tåget in till stan... Plankan i knät!
Supertjusig tröja nedsänkt från 400kr till 100kr. KAP!
Haha, kjolen som är mycket finare i verkligheten ser ut som en avlång dolme på bilden. Aja. 40kr.
Härlig och stor vit tischa 40kr.
Idag har jag verkligen megafyndat och det känns braaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0