PAIN ♥

Känner mig ganska mörbultad efter dagens träning. Var helt crazy ett tag. Först ramlade jag och fick ett brännmärke på knät samtidigt som jag ramlade in i en annan spelare knä med huvudet före och jag hörde då bara hur det krasade till i hela nacken och huvudet, härligt. Men inte nog med det. Någon minut efter denna incident fick jag en stenhård smäll på näsan (aj) och inte långt efter det kom även en hård spark på mitt knä (som jag nu har ett märke på). Sparken på mitt knä gjorde så jävla ont men jag bet i hop liksom. Kära vänner det är ännu inte slut på denna tragiska historia haha. Det som fick bägaren att rinna över var ett rövhårt skott på låret. Då fick jag nog, bröt ihop som en liten mus och gick av planen. Haha. Ajuste, får inte glömma att min stora skavsårsblåsa också sprack under träningens gång. Jävla bra till kuppen som är i helgen... Vilken toppträning!!! :D
Mitt knä. Lovar att det ser myyycket värre ut i verkligheten!!! Hoho ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0