Uuuunderbart ♥

Är hemma. Hemmahemmahemmahemma. Jag älskar att vara hemma. Och jag älskade att komma hem. Jag inte varit riktigt hemma på nästan en vecka. Jag har bara flängt runt hit och dit. Det var så underbart att stiga innanför dörren och bara släppa allt. Jag älskar mitt hem så jävla mycket. Nu vet ni...
'
Vi har halv-dag idag -  gött som fan. Behövs för min del. Sov hos Agnes inatt så det var upp och hoppa extra tidigt imorse för att hinna till skolan. Jag har egentligen inga läxor så jag ska faktiskt tillåta mig själv att bara göra ingenting i några timmar haha. Till och börja med ska jag byta till mjukiskläder och fixa en kopp te. Sen får vi se vad som händer. Antingen fastnar jag framför datorn eller så kanske jag läser en bok. Får se vad jag är mest sugen på. :)
'
Mitt humör idag har varit upp och ner. Först, när jag kom till skolan var jag lite deppig och ledsen, kanske lite arg också. Jag försökte skaka av mig de dåliga känslorna och det blev bättre. Jag har förresten bara haft en vanlig lektion idag. På slöjden hade jag möte med kamratstödjarna och under engelskan var jag hos kuratorn en snabbis. Så det har verkligen varit en soft dag.
(Update: Men fuuuuuck... glömt att publicera. Bra jobbat Signe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0