Var det någon som sa att nya livet börjar nu??

Hej! :)
Vilken dag, vilken dag hoho. Gick upp halv elva och sprang hemifrån Agnes och Johan till vagnen klockan fem över elva. REKORD! Sen tog jag bussen hem till fina kusin-vitamin-Helena. Hon fixade mina bryn och fransar. :) Blev kanoners. Vi bestämde även att jag ska komma hem till henne någon dag i veckan för att dansa Zumba, haha. Hon har nämligen köpt hem massa videos och nu kör hon minst ett pass om dagen. Galen är hon (L).
'
Sen åkte vi hem till en annan kusin (många kusiner att hålla reda på) som hade släktkalas. Där bjöds det på maaaasssa gott. Jag åt den godaste brownien jag någonsin ätit. Imorgon kära vänner då börjar nya livet. Inget annat finns på kartan. Nu jävlar. Så på vägen hem åkte vi om Ica och handlade massa gott (och nyttigt).

Kommentarer
Postat av: bigboy

tänk bara på att den juicen + clementinerna innehåller fruktos vilket blir socker i kroppen, vilket inte är nyttigare än godis !

2011-01-30 @ 20:06:24
Postat av: Helena <3

Hmm tänkte ge lite svar på tal till den tidigare kommentaren ;)

First: det är INTE juice utan soya-MJÖLK som är mkt nyttigare än vanlig mjölk.

Second: det är apelsiner, inte clementiner. Apelsiner innehåller lite fruktos men desto mer näringsämnen och vitaminer som är nödvändiga för kroppen och huden. Det är sjukt att du jämför apelsiner med godis! Haha patetiskt ;)

Tack för idag finaste Signe <3 love

2011-01-30 @ 20:32:35
Postat av: Signe

Svar på tal bigboy:

Jag tycker egentligen att Helena klarade av att svara på tal ganska bra själv men jag får väl lägga till en mening elr två.



Att du ens jämför apelsiner med godis? Visst såklart det är fruktos i frukt. Ganska logiskt? Men det är bättre socker i frukt än vad det är i exempel godis. Vem har sagt att jag ska klämma i mig alla apelsinerna på en dag? En frukt om dagen är absolut inte onyttigt. Ännu en gång. Hur kan du jämföra med godis? Att du gör det visar ju bara att du inte har någon som helst rätt att uttala dig om frågan. Du har ingen aning om vad jag äter utöver det på bilden så var bara tyst snälla. Jag lever i en familj där vi ätit enligt Gi i cirka fyra år så jag vet ganska mycket om kost och hälsa. Anledning till att jag köpt på mig massa frukt och bär + soya-mjölk är att jag under de två närmaste veckorna ska gå på detox. Om du nu vet vad det är... Snälla, uttala dig inte nedlåtande till någon du inte känner. Och uttala dig speciellt inte om ngt du inte vet ngt om. Btwm varför kallar du dig för "bigboy"? Det är kanske du som ska tänka över dina matvanor...



Hoppas du vet att jag inte tar åt mig ngt över huvudtaget och att jag kommer att forsätta mitt race. Nästa gång du kommenterar ska du kanske skriva något mer peppande elr snällt. Ingen gillar dryga och tykna människor.

2011-01-30 @ 21:39:20
URL: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0