Fredag!

Tjolabaluula!
'
Om det hade varit en vanlig skolvecka hade jag antagligen börjat med att skriva: ÄNTLIGEN FREDAG, eller något i den stilen haha. Men nu behöver jag inte det. Nu har det ingen betydelse vilken dag det är för alla dagar är numera lördagar!! Underbart. Fast det är ju trots allt fredag, höhö, vilket betyder fest. Några före detta klasskompisar har fest ikväll och det kommer bli lite som en återträff och ett litet avslut med niorna. Roligt, mysigt blandat med vemod. Men fest är ju alltid kul! ;)
'
Detta är ju inte förrän ikväll och fram tills dess ska jag och mami åka runt och jaga möbler, lampor, lampskärmar, mattor m.m. Kanske att jag hinner möta upp systeryster en snabbis också. Vi får väl se hur tiden räcker till! ;)
'
Annars önskar jag er en härlig dag!
Puss från moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0