Meeloon

Hello ännu en molnig dag. Jag älskar Sverige på många sätt och vis men wath's up with this wheater? (Nu går jag till och med över till den amerikanska sidan liksom, haha!) Jomen visst är det skönt med lov, freaking fantastic, men liiite värme för kropp och värme hade inte varit fel.
'
Idag skulle jag och Emma egentligen åka till Borås för att lyssna på Veronica Maggio men då det ska vara 14 grader och regn skippar vi det. Jag har ju redan sett henne två gånger i år. Istället ska jag satsa på att bli frisk. Pappa vill att jag ska göra ett prov för att se om jag har halsfluss men jag pallar inte. Nej, ett glas treo, melon, en kopp te och en bra film blir k-noners. :)
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0