Onsdag ♥

Jahapp. Först jobb i några timmar - skura huset JAAAAAAAAAAA vad kul, släktkalas för kusinvitamin Alfonso, träffa Lovisa och träning... Och det var min tisdag det. :) Jag jobbade ju i trädgården igår och fyyyfan. Det värsta jag gjort i hela mitt liv. Hittade säkert tio pissmyrebon! Så vidrigt. Och för att inte tala om alla spindlar, fästingar och andra småkryp... För mig som har stor insektsfobi var hela situationen fruktansvärt påfrestande psykiskt sett. Jag grävde även upp typ hela parkeringen så idag värker min rygg som in i norden - träningsvärk mm I'm in love...
'
Vi hörs väl om några timmar. När jag är klar med att tvätta huset kommer det att skina som solen! :)
At liseberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0