Orust

Igår åkte jag, mami, Missan och Helena till Ingela, min mami o missans storasyster - min och Helenas moster. Hängde ni med? ;)
'
Hon har sommarställe på Orust och det är lite av en tradition att vi åker ner och hälsar på henne någon gång under sommaren. Vi var lite oroliga då det varit uselt väder men vi hade riktigt tur oc lyckades pricka in den varmaste och finaste dagen på länge! :) Vi solade och badade i havet och på kvällen åt på slussens pensionat och lyssnade på live-band. Mycket trevligt! Men det roligaste av allt var ju att Sverige tog brons igår i fotbolls-VM!! Helt otroligt! Vilket jävla mål Hammarström gjorde, så kul!
'
Idag har vi bara åkt bil och för en stund sedan åt jag, mami och papi en rätt så sen lunch. Ikväll är det final mellan Japan-USA och det måste man bara se. Det är ingen riktigt myskväll utan något gott att snaska på men det kirrar vi genom ett besök till affären. Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0