Tisdag ♥

Hej och hå!
Igår hade vi en superrolig tripp på Liseberg. Jag och Erik vågade oss till och med på den nya, fruktansvärda, ångestfyllda Atmosfear... Fyfan. Trodde helt seriöst att jag skulle spy och kissa på mig samtidigt när vi satt där uppe, högt upp i luften med benen dinglandes... När vi väl föll rakt ner mot marken gick det sjukt fort och sen var det över. Väl nere på trygg mark gled jag ur stolen med darriga ben och bultande hjärta och var lycklig att jag fortfarande var vid liv. Men om ni vill och vågar så tycker jag allt att ni ska ta er en ride på Atmosfear, så ni får uppleva och känna på lite dödsångest också. ;)
'
Efter Liseberg gick jag med Agnes och Johan hem och slaggade där. Imorse åkte jag med Agnes till jobbet och där hämtade mamma och pappa mig. Därefter åkte vi och handlade lite och nu sitter jag här och lyssnar på musik och äter nötter. Jag har det rätt så chill med andra ord. Jag ska snart ta en powernap hade jag tänkt. Det blev inte så mycket sömn inatt. Vi somnade rätt så sent, jag sov väldigt dåligt och vaknade ofta. När klockan ringde halv sex ville jag inte alls gå upp... Just nu är jag rätt så tröött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0