Måndag ♥

God morrsning!
Är det måndag idag eller? Jag är osäker, det har nu gått såpass lång tid av sommarlovet att dagarna börjar flyta samman. Igår hade jag en supermysig dag. Vaknade runt halv tolv hemma hos Helena. Har inte sovit så många timmar på hela lovet haha! Sedan följde jag med henne till stallet. Åh, det var helt underbart att känna lukten av häst igen. Jag har inte ridit på jag vet inte vad. Jag har inte haft tid och ridningen är väl det som hamnat i sista prio. Vilket jag är väldigt ledsen för. Det finns ingen bättre känsla än att sitta på hästryggen och känna sig som ett med hästen när man galopperar över ängarna. Någon gång i livet ska jag komma igång med ridningen igen. Det lovar jag.
'
Jag stannade och käkade middag hos Helena men sedan rullade jag hem. Strax innan tio kom Emma och Madde över på film och mys. Efter filmen satt vi och pratade, tjatade och gnatade haha. Nej, men det var jättemysigt att bara slappa och ha det trevligt. Måste vi definitivt göra oftare!
'
Vi skjutsade hem Madde och Emma sov här hos mig. Vi somnade runt halv fem (!). Nu har vi ätit frukost och ska gå ut på promenix i det fina vädret!
'
Höres lateros! Puss på nosarna!
Em and I ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0