Tillbakablick

Hey där!
Förstår inte vad det är med mig. Sov nästan till halv ett idag (!) och det är verkligen inte något jag brukar göra. Det måste vara för att jag är förkyld och har ont i halsen. Kanske kroppens sätt att bli frisk. Det är inget jag klagar på. Jag blir galen på den här ständiga huvudvärken, halsont, rinnande näsa, tröttheten och svedan i ögonen. Allt är skitbra förutom de där små faktorerna så jag ska inte klaga mer. :)
'
Efter jag ätit frulle åkte jag och mami för att fixa med mitt körkort, tappade ju det för nästan ett år sedan och har inte fått tummen ur förrän nu och fixat nytt. Det är verkligen som om en sten lättat från hjärtat nu när det äntligen är kirrat och klart! Det tar väl några dagar innan det nya körkortet kommer men sen kan jag åka runt lagligt på vägarna haha!
'
Nu ska jag, ifall jag orkar, måla min dörr. Den ska bli grå! :)
'
Några bilder från förra helgens fest som jag glömt att visa er!


Dräggvarning men wtf.


sötnosar

emandI

Rydberg och jag (glada? haha)



Dino-grino

Kommentarer
Postat av: felicia

signe, bilden på mig där är fan hemsk..

2011-07-12 @ 21:28:55
URL: http://tellher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0