Nighty

Låten är bara skön och har inget med texten att göra.
'
Shit vilken slapp det varit, för min del, ni har kanske slitit arslet av er vem vet? Jag har inte gjort någonting med betoning på någonting. För er som är intresserade har jag fortfarande inte målat min dörr. Ha  ha, pinsamt... Det sitter jävligt långt inne. Men jag har faktiskt spacklat och slipat så jag har ändå kommit en liten bit på vägen... -.-
'
Kvällen kommer gå i samma lugna tema med film och te. Kanske att jag unnar mig en dusch och vaxar benen också, fast det är kanske att gå över gränsen, man kan ju inte bli fööör fräsch. Bara överdrivet ju... Haha! ;) Nja, finns ingen risk att bli överfräsch här inte.
Jättegammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0