Blandband

Go'morgon!
Sov hos Emma inatt. Mysig men weird kväll/natt haha. Den började med te och vattenmelon men slutade typ med att vi satt ute med några vänner några timmar in på natten och att jag körde fyrhjuling (aldrig gjort förut). Emma är och rider nu men vi satsar på att hinna med två-tåget. :)
'
Det var alldeles för länge sedan som jag strosade runt på Göteborgs fina gator. Jag fick presentkort på Åhlens när jag fyllde år så jag ska kika på bland annat en epilator idag. Någon som provat? Gör det så ont som ryktena säger? Går det att jämföra vaxning eller gör det mycket ondare? ;)
'
Bjuder på några blandade bilder från 2011
fest
fest
klassresa
Valborg
b-day-party
Förlåt för äcklig bild haha. FLÄSKLÄPP
Min pärla
promenad
...varvat med godis
festival
Spanien

Kommentarer
Postat av: linnea

har en epilator hemma, yes det gör ont, men eftersom du vaxar så tror jag inte du tycker det är så farligt ;)

2011-07-21 @ 16:44:33
URL: http://linneaknoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0