...

Morsning-korsning!!
Ja, gårkvällen blev väl inte som planerat men vi hade kul ändå haha. Jag och Lovisa, som sovit hos mig inatt, kom hem strax efter ett så vi somnade inte allt för sent. Mitt alarm ringde halv nio imorse men vi somnade om till halv tolv - fett värt! ;)
'
Dagens planer är väl noll än så länge. Jag och Loyso ska ut och hurta oss lite efter allt godis och chips igår... Vad hände där liksom? Därefter får ödet bestämma.
'
En sak till. Ingen har väl kunnat undgå det fruktansvärda som hänt i Norge. Det är helt ofattbart. Det kan baravara  en sjuk människa som har stora psykiska problem som kan göra något såhär hemskt. Mina tankar går till alla inblandade och skadade. Hela Norge måste vara i chock...
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0