yesterday all my troubles seemed so far away...

Jag ska inte ljuga - Idag mår jag inge vidare och ska endast ägna dagen åt film, goda godsaker och kanske, om jag pallar att resa mig från soffan, en promenad... Åkte hem till Lovisa igår och var inställd på en lugn och fridfull kväll men icke sa nicke. Istället bar det av hem till en killkompis till henne som skulle ha "chillkrök". Hmm.. Vi förväntade oss inte särskilt mycket folk och jag som hade de slappaste kläderna och kände mig allmänt ofressshh var väl inte på topp direkt. Inte blev det då bättre av att det hipp som happ ramlade in människor, snygga dessutom, vilket fick mig att ännu mer framstå som en liten dammtuss i det mörkaste hörnet haha. Faaast som alltid brukar man i slutändan ha trevligt och kul ändå. Så summa summarum blev det tillslut en lyckad kväll och jag föll i säng(bokstavligen talat) runt halv tre kanske... Hyfsat tidigt ändå.
'
Vaknade runt halv sju, svettig och varm, mumma kardemumma oh yes. Gick upp och drack tre liter vatten innan jag somnade om. Blev väckt av papi strax efter elva men låg och snusade till framåt tolv. Och det var väl allt jag hade på hjärtat för tillfället. Ska nu återgå till min överintressanta liv. (De som inte förstod ironin i den meningen borde repetera den tyst för sig själv två gånger till...)
'
Puss så länge!
Tog verkligen inte många bilder igår, hade dessutom bara mobilkamera... Klickade bara några få i början av kvällen.

Åh så vackert - Lovisa & Sergio

Moi and Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0