Torsdag

Morgon på er!
Alltid lika skönt med sovmornar. Haha, jag har dock inte sovit till ett nejnej. Vaknade runt elva, tog en dusch (välbehövlig sådan) och nu hänger jag som vanligt vid datorn. Idag har jag verkligen inga planer. Helt underbart med tanke på hur köriga de senaste veckorna varit... Jag har endast två saker som jag vill hinna med idag och det är nummer ett: städa mitt rum, nummer två: gå på promenad. I övrigt har jag inget bestämt.
'
Jag går hela tiden runt med en stressboll i magen. Varför? Jag har ju sommarlov och jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Nästan. Vad fan är problemet? Det är som att jag hela tiden tänker på vad jag ska göra och oroar mig över vad som ska hända istället för att njuta av nuet och bara vara. Så dumt. Jag måste lugna mig och slappna av. Men jag vet inte. Det gör mig kanske ännu mer stressad...?
'
Nej. Usch, jag kvävs här inne. Nu går jag ut på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0