El sol

Hejsla hoppsla!
Gårdagens dag, kväll och natt blev och var väldigt lyckad men det fanns också inslag av dramtik. Alltid all denna drama... Aja, allt löste ju sig tillslut. Jag och Emma däckade runt halv fem snåret hemma hos Hampus. Han, jag, Emma och Filip låg som tre packade sillar i hans mamma och pappas dubbelsäng haha! Sjukt varmt tyckte de medan jag sov igenom hettan utan problem haha.
'
Imorse snubblade jag och Emma hem till henne för att hämta pengar och sedan gick vi och träffade de andra för att käka pizza. Jag och Emma delade. Är fortfarande väldigt glad över att jag inte åt en hel. Då hade jag känt mig som en uppblåst flodhäst och vem vill känna sig så...? ;) Efter pizzan drog jag o Em hem till mig för att packa badisar (badkläder). Sedan åkte vi för att hämta upp Linnea innan vi till sist åkte till sjön. Det var jättehärligt men blä vad mycket ungar och småbarnsfamiljer det var där. Sinnes ju!
'
Ikväll ska jag hem till min kära kusin Helena!! Det ska bli så mysigt att träffa henne och prata om allt som hänt det senaste. Vi har inte träffats på jättelänge! Vi ska även försöka planera lite inför en kommande Orust-tripp. Wiee!
Yea, cool brud!
Något mindre cool brud haha! Ollonhjälmen på
Linnea
Emma
och jag. :)

Kommentarer
Postat av: nadja

fan vad snygg du är ! :)

2011-07-11 @ 15:49:16
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0