1,2,3...

Av flera anledningar valde jag att stanna hemma från skolan idag.
  1. Vi gör ingenting. Betygen är satta och lektionerna fördrivs genom film.
  2. Jag har de senaste dygnen vaknat med jätteont i halsen och huvudvärk. Imorse kunde jag inte prata.
  3. Hela min kropp och själ är helt död och utmattad efter helgens alla tillställningar.
  4. Behöver en dag till att varva ner.
  5. Jag vill inte gå till skolan.
Där har ni min briljanta motiveringslista om varför jag har rätt att stanna hemma idag. Frågan är vad jag nu ska hitta på att göra? Läsa Bostad? Äta frukost? Sova? Gå på promenad? Haha, detta kan bli en rätt så busy day! ;)
'
Ajuste, en familjevän tar ju studenten idag, undra om vi ska åka och fira henna? I vilket fall, grattis på stora dagen Alice! Fyfan va du är bra!

Kommentarer
Postat av: Miss E

Krya på dig (halsen) :)

2011-06-07 @ 16:19:26
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0