B-day

Dålig update från mig idag. Fast jag har en bra anledning så det är lugnt. Idag fyller jag sexton år! Det känns kanoners! Vaknade runt elva av att mami, papi och sis kom in med presenter och sång! Jag fick jätte fina saker och är väldigt nöjd!
'
Jag och pappa åkte in till stan förut för att uträtta lite ärenden inför Spanienresan. Köpte vandringssandaler och byxor, shorts med mera! Friluftssaker ni vet...
'
Ska inte skriva så mycket mer då jag har mina släktingar på mamis sida på besök... Känns lite halvt osocialt haha! ;)
Jag har massa bilder att ladda upp, måste bara hitta tiden...!
'
Puuussssar! (snodde några bilder från facebook från hemliga resan,har inte hunnit lägga in mina bilder ännu...)
Emma and I
snygga tjejer!
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0