Lördag

Hej där! Det är två dagar sedan jag skrev och ska jag vara ärlig är det lite motigt att sätta sig för att skriva. Kanske för att jag inte vet vad jag ska skriva eller för att jag är stressad och inte har tid, jag vet inte.
'
Jag kan börja med att berätta att vi hade en fantastisk klassresa! Vädret var kanon och aktiviteterna var jättekul. Jag och Madde delade stuga med fyra andra killar i klassen och av någon anledning kom vi på att vi skulle dygna. Ingen bra idé. Jag är fortfarande som en död kossa. Men no time for rest. Idag är det fullt kör med allt vad det innebär. Om en stund ska jag och pappa och och inhandla allt för i morgon, berättar mer sedan. Jag ska även köpa present till Emma. Hon fyller år idag (grattis sötan!!). När vi kommer hem ska jag städa mitt rum, och delar av huset. Klockan fyra ska jag befinna mig hemma hos Emma på födelsedagsmiddag. Därefter är det hem igen och laga mat och förbereda inför i morgon... Kul men hektisk dag!
'
Det är såhär att jag fyller år nästa vecka, ja faktiskt om exakt en vecka fyller jag år. Problemet är att jag fyller år den elfte och vi åker till Spanien den trettonde, det är ganska tajt att få in en födelsedagsfest, två släktkalas, packning och sömn på två dagar. Därför ska jag ha min födelsedagsfest i morgon istället. Det kommer bli.... awesome. (internt)
'
Så ja, jag har lite och göra. Men i hörs igen under dagen...
PUssssssssar

Två halvcharmiga bilder från klassresan, tagna av Assal.
Madde och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0