cry out loud!

Hej nu är jag hemma igen!
'
Usch vilken vemodig känsla jag har i magen alltså. Det var många tårar när vi kramade lärarna adjöken. Jag grät dock inte men i magen fanns, och finns det, såklart en stor klump av sorg och vemod. Jag har gått i samma skola i hela mitt liv och har trivts jävligt bra. Jag vet vilka alla lärare är, känner till alla rum och oskrivna regler. Det så konstigt att inte vara en del utav allt det där längre. Jag är helt ärligt rädd. Rädd för att lämna tryggheten. Känslan att gå genom korridorerna en allra sista gång och andas in alla lukter och känna av atmosfären var väldigt knepig. Så många minnen, saker man vill minnas och som man hellre ser bli ett med historien.
'
Självklart var det inte bara ledsna miner, jag blev exempelvis väldigt glad över att få priset: Bästa betyg av alla flickor i nian! Jag är så jävla stolt! Och vet ni? Det blev alla MVG. Smaka på det. Smakar ganska konstigt tycker jag, men ändå riktigt bra! :D
'
Ikväll ska alla nior på hemliga resan, det kommer blir så kul! Eller jag ska ha roligt hur det än blir. Kvällen avslutas antagligen med efterfest hon Maddy! :)
'
Och imorgon fyller jag år.... DET är om något knäppt!
Puuusssssssar!
(jag har massor av bilder från skolavslutningen, men kameran är just nu på flykt någonstan i bilen...)
Glad och stolt tjej!

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till betygen Signe. Riktigt bra jobbat!

2011-06-10 @ 13:59:36
URL: http://martinastahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0