B-day

Morning morning!
Idag borde jag ha vaknat på riktigt bra och taggat humör, men huvudvärken spökar. Men jag ska fan tänka bort den och ha en riktigt jävla bra dag/kväll ändå! Med fina människor, god mat och dryck och fint väder kan det inte gå fel!
'
Innan de första gästerna kommer har jag ganska mycket att stå i. Skulle ju städat mitt rum igår egentligen, men när jag kom hem från Emma runt nio märkte jag att jag var helt ensam, i hela huset. Då skrämde jag upp mig själv till den grad att jag inte vågade göra något annat än att sitta i soffan och glo på tv. Jätte smart. När man är rädd går det inte att tänka klart eller realistiskt. Men efteråt känner man sig så jäkla töntig och dum som skrämde upp sig på det sättet och som blev så rädd för ingenting... Ovärt.
'
Jahapp, nu ska jag återgå till mitt schema för dagen. Bland annat "städa mitt rum" och "duscha". ;)
Gillar ljuset i den här bilden. Jag och Friday på Valborg innan sminket åkte på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0