Love!

Jo men tjenixen! Får börja med att ursäkta för gårdagens frånvaro, helt ärligt tror jag att det var lika bra. Jag mådde inte särskilt prima och det fanns inte så mycket tid åt att sitta vid datorn... Men hur som haver, mitt lilla födelsedagsfirande blev tillslut riktigt lyckat! Jag hade skit kul och det tror jag de flesta andra som kom också hade. '
'
Några tjejer hade jag bett att komma lite tidigare för att ta en drink och göra i ordning oss tillsammans. Vi la ansiktsmask, målade naglarna och hade det allmänt chill! Lite senare kom alla de andra tjejerna, under middagen var vi ett gäng på tretton tjejer. När alla hade fått välkomstbål och var nöjda och glada satte vi oss till bords för att få förrätten serverad. Det var en jordärtskockssoppa toppad med färsk timjan. Riktig njutning för smaklökarna haha! Huvudrätten, som jag dessvärre glömde fota, bestod utav en somrig potatissallad, hemmagjord rostbiff, rödvinssås, pepparrotskräm och lite grönt till det. Vi veggos fick västerbottenostpaj istället för rostbiff. Inte fy skam det heller! Även huvudrätten smakade ljuvligt men efter den var vi så mätta att vi behövde en matsmältningspaus - paketöppning! :) Åh, jag fick så fina presenter av allihopa! Tack mina fina pärlor!! (visar vad jag fick i ett annat inlägg)
'
Efter paketöppningen serverades efterrätten - världens godaste kladdkaka m. vispad creme fraisché o havtornsbär! Kladdkakan innehåller inte något mjöl och bakas i vattenbad. Himmelskt gott! Som ni förstår blev ju maten riktigt lyckad och detta tack vare min fina bror som var här och hjälpte mig hela dagen! Man måste ju utnyttja det faktum att man har en bror som är kock... Erik hade även med sig SS - Signe från Stockholm, som också hjälpte till med diverse saker! Tack så himla mycket för allt, båda två!
'
När all mat var uppäten tror jag nästan alla hade hamnat i något slags matkoma. Vad passade då inte bättre än lite lekar och tävlingar? Irländskt julafton, kvasten och maffia blev det, en salig och kul blandning haha! Därefter flyttade vi undan bord för att göra plats åt dansgolvet. Volymen höjdes, det kom mer folk och vi dansade långt in på natten! Kameran glömdes dock bort framåt midnatt så efter det har jag tyvärr inga bilder... Men jag tror ni klarar er ändå för fram tills dess gick den på högvarv! :)
'
Långt inlägg, men vad gör det? Här har ni ett härligt bildregn också, delar dock upp bilderna i några delar. Blir för mycket annars! ;)
SS & Erik in action
Kan inte annat än skratta - Haha!
Igen - Haha!
ömsning av skinn... nice.
Strawberry daiquiri
Underbart väder!!
'
Mer bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0