Another day in paradise.

Och så var det måndag igen. Underbart, eller? Har en riktig stress-mage-panikattack-vecka. Egentligen skulle jag ha en dag fri och åka hem till Helena för ett zumbapass och så skulle hon samtidigt fixa mina ögonbryn men sen kom jag på att vi har klassmöte då. Tyvärr för viktigt för att strunta i. Så nu har jag bara helgen att se fram emot för måndag-fredag kommer att vara förjävliga.
'
Måndag: grusträning, plugga diverse läxor (spanska, religion, hemkunskap och fysik)
Tisdag: träningsmatch mot ett lag som tydligen är väldigt bra. Agnes fyller år, älskling!! Fettisdagen (inte för att det är så jobbigt och påfrestande...) Internationella kvinnodagen, kommer tyvärr inte hinna demonstrera. Plugga spanska, fysik och religion.
Onsdag: grusträning, plugga inför spanskaprov och religionförhör.
Torsdag: spanskaprov, klassmöte ang klassresa m.m.
Fredag: hemkunskapsprov, religionsförhör, plugg av fysik.
HELG!

Som ni märker är den här veckan kanske inte något hallelujah moment... Ett enda långt pluggande blandat med träning. En powervecka haha. Det lät i och försig ganska positivt. Kanske så jag ska se det? Jag kommer att lära mig massor under den kommande veckan plus att jag kommer att träna och bli fit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0