Back in the game! ♥

Det underbara vädret is back och trots att vi haft två prov idag har dagen rullat helt okej! Vi gillar't! Jag har sprecis smällt i mig en asgod sallad: Sicilien mix, grovt riven morot, avocado + dressing. Till det några falafel. Pang!
'
Ikväll blir det som planerat, fest. Försöker peppa upp mig lite. Är ganska trött och känner mig tråkig. Men jag ska lyxa till det med en powernap sen. Så vi kan ju alltid hoppas på att jag tänder till lite senare. Måste hitta något att ha på mig också, fan. Vi är några tjejer som ska träffas hemma hos Emma och fixa oss och föra lite innan vi tar bussen till festen men vi ska inte vara där förrän sju så det är lugnt. Eller vänta! Sju? Det är inte mer än två och en halv timma till dess... Fan.
'
Ehm, ja. Ni får ha en niice fredag finingar!
Jag och Lovisa-fisa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0