Back to where you were.

Startade dagen med att få reda på en inte så jättetrevlig överraskning... Jag hade mina aningar men detta var fan värre än jag hade trott. Aja. Nu är det bara upp till mig att fixa. Det ska jag göra också. Tro mig.
'
Annars? Jo, sovit rätt så bra men som alltid kunde jag sovit lite längre. Igår pratade jag med mamma och pappa lite om planerna för mitt rum. Ni vet ju hur mitt rum ser ut nu? Och vägg i vägg med mitt rum är ett likadant rum (storleksmässigt). Väggen som skiljer rummen åt ska vi riva så att jag får ett stort rum! Hur bra låter inte det? :D Jag tänker så det knakar, läser inredningsmagasin och klickar runt på olika bloggar. DET FINNS JU SÅ MYCKET FINT! Hur ska jag kunna göra detta till mina drömmars rum? Det kommer kräva tid och omsorg men fan vad kul det kommer bli!
'
Ha en underbar tisdag! Tjingepling!
Här är lite inspiration. Det finns oändligt mycket. Men detta är ju inte exakt så jag tänker. Jag vill ha lite mer... eller jag vet inte. Vi tar det en annan gång. Haha. Bilder lånade från: Underbaraclara och google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0