Blue ♥

Efter det nationella provet, som för övrigt gick rakt åt pipan, gick jag hem med Emma. På väg hem köpte vi med oss lite godis. Vi satt en stund vid datorn och skrattade... ;) Sen fick jag som en febervåg, så det blev top model halvsovandes i soffan. Mys. Och hur fint är inte vädret förresten?
'
Kom hem strax efter fyra och har sen dess slappat och druckit te med Agnes. Skönt att inte ha så mycket läxor. Ska bara läsa igenom lite spanskaglosor och några sidor religion sen är jag klar! Innan solen går ner och det blir alldeles för kyligt ska jag hoppa ner i mjukisbrallan och gå en promenix. Det är så fantastiskt vackert ute nu och det gäller att passa på! Vem vet när de gråa och trista molnen återväder igen?
'
Pussss!
Old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0