Do it like a dude...

Alltså shit! Mitt rum!! ÄR.SÅ.JÄVLA.STORT. Helt insane, kommer upp bilder! Erik måste ha jobbat i turbofart för hela väggen är borta och det är inte alls mycket bröte eller damm. :) Nu ska jag rolla vitt i hela rummet så ser vi hur vart det leder.
'
Måste bara vara lite lite negativ och fråga va fan det fina vår-vädret tog vägen? SNÖ? Wtf!? Aja, skönt att träningen blev inställd. Nu har jag lite extra tid till plugg (Läs: sitta vid datorn eller slappa). Nemen jag måste fan ta tag i mig själv. Va fan händer? Var är motivationen till att plugga? Den är spårlöst borta. Jag brydde mig knappt över att jag fick VG på mitt förra förhör och samtidigt vet jag att jag vill höja mig... På fredag har vi två prov och jag har inte ens läst igenom sidorna. Detta är inte likt mig, negativt menat. Åh. Bajskorv på allt.
Lite go musik så här en grå och trist vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0