?

God kväll! Haft en turbulent dag. Vaknade städade lite i rummet, dammsög upp damm och smuts som legat kvar sedan Erik rev väggen. Sedan spelade vi en träningsmatch mot sjömarken i Olsfors, vi vann med 1-0. Efter matchen var det direkt hem för att fixa inför Agnes släktkalas. Igår firade vi med familjen och idag med släkten. Nu har alla åkt hem och kvar är jag, Agnes, pappa och mamma. :) Funderar på att sätta mig med fysiken ett tag. Har ju nationella prov på onsdag. Känns great. Men egentligen vill jag klicka runt på olika inredningsbloggar och planera hur rummet ska se ut... Eller ska jag gå en promenad? Hmm... Valmöjligheterna är så många att jag får beslutsångest haha! ;)
'
Hörs imorgon sötisar. Då kör vi som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0