Everyday is like Sunday. ♥

Tjenixen! Steg ganska nyss ut från duschen efter lång och lite dyster promenad. Det är alltid härligt och skönt att promenera men idag var det inte så glatt ute. Det var disigt och grått, kallt och burrigt. Men samtidigt var luften otroligt frisk och klar. Ja, så var det.
'
Igår hade jag en mysig lördag. Jag och Agnes gick runt i olika second-handbutiker för att se vad utbudet hade att erbjuda. Jag köpte en kjol och ett skärp. Fint. Sen vinkade jag Agnes farväl och mötte upp Emma och Madde. Vi traskade runt en stund. Jag inhandlade en ny mascara och två läppbalsam. Därefter gick vi till 4-gott och köpte lite gott (höhö) sedan tog vi bussen hem och tittade på film hemma hos Emma.
'
Idag har jag planerat att ha en allmänt bra söndag. Har faktiskt skrivit upp en liten to-do-list. Men den innehåller inga krävande saker och jag har redan bockat av en del.
'
Äta frukost
♥ Gå på en promenad
♥ Duscha
♥ Sitta vid datorn en stund
♥ Äta lunch
♥ Skriva utvärdering av egen lektion
♥ Läsa igenom religionen


♥ Äta tårta med pappa och släkten och fira pappas födelsedag (han fyllde egentligen igår, grattis hurrahurra!! ♥)
♥ ...


Min fredagsfrissa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0