Fåglarna

Hejhej! Ser ni vad jag ser? Snö! Ett tjockt lager snö har under nattens gång smugit sig fram. Jag hoppar inte av glädje precis. Jag vill ju ha det som de flesta andra vill ha, SOL och vår. Värme och grönska. Jag vill inte längre vakna upp till ett kallt och vitt landskap. Det funkade i december och januari men nu är det mitten av mars, snö hej då!
'
Min lilla sjukdom har ännu inte släppt taget riktigt och varken min hjärna och kropp hänger med i svängarna. Därför så hade jag egentligen velat vara hemma idag. Jag hade behövt att vara hemma. Men jag har såpass viktiga lektioner, som jag tyvärr inte kan missa. Mot min innersta vilja blir det skolan idag ändå...
'
Ikväll har pappa premiär, Fåglarna heter föreställningen. Vet inte vad den handlar om, bra där Signe, men det blir nog kul ändå. Efter skolan hinner jag nog bara hem en snabbbbiiisss sedan är det raka vägen in till Göteborg. Allt detta flängande gör mig galen!
Pappa och två andra kvinnliga skådisar, på affischen för "Fåglarna". Den ser lite smådum ut måsta jag säga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0