Fail.

Jag failade. Nu snackar om att jag inte skulle gå in på datorn mer igår efter att jag pulicerade det där sista inlägget, men att jag vid halv elva inte kunde motstå. Först blev det facebook och sen bloglovin. Jag kunde inte med att gå in på bloggen haha. Det var ju faktiskt olaglig datatid liksom... ;)
'
Idag är det fredag vilket är goooott. Ikväll får vi se vad som händer. Antagligen lokalfest men jag vet inte om jag är helt sugen och pepp på det. Om inte åker jag hem till Agnes eller Erik och har myskväll. Även jag går på festen kommer jag iallafall åka hem till Agnes eller Erik, men då för att sova någonstans. Imorgon ska jag gå en runda på stan och hitta något fint till Agnes, hon fyllde ju år i tisdags och vi i familjen ska fira henne imorgon kväll. Det kommer bli en skön och bra helg! Dock har jag så sjukt mycket plugg egentligen. Vi har nationella prov i fysik nästa vecka och till dess ska jag läsa igenom de tre fysikböcker som vi haft genom åren. Det vore ju ett plus ifall jag även kom ihåg allt jag läste... Good luck to me.
'
Om en halvis börjar mitt hemkunskapsprov så jag måste kila. Men försök att stå ut de sista timmarna av skola elr jobb nu. Snart är det HELG! :D
Ehm, en bild säger mer än tusen ord...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0