Fett - tisdagen...

Tjenis! :)
Ja. Vad ska jag skriva? Jag har precis ätit upp min frukost och ska nu klä på mig kläder. Frågan är vad? Ni vet väl också att den här dagen är lite speciell? Av tre anledningar! Nr 1: Agnes fyller 23, hurra hurra hurra! Nr 2: Internationella kvinnodagen. Nr3: Fettisdagen.
'
Så vi har sjungit för Agnes och gav frukost på sängen. Hon får dock vänta på min present till på lördag då vi ska ha kalas. :) Direkt efter skolan måste jag springa hem för att packa träningsväska, sedan raka vägen upp till fotbollsplan och iväg på match. Första träningsmatchen. Uuhh. Jag gillar inte matcher. Dumt att inte göra när man spelar en sport som fotboll... Efter matchen ska jag äta en riktigt fet semla och fira fettisdagen! JAG ÄLSKAR SEMLOR, så det blir kanske till och med två... ;)
'
Puusss på er och ha en din dag!
Bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0