Fredag ♥

Go mörra på er! Idag är jag superdupersupertrött haha. Men det är fredag så vad gör lite sömnbrist? Som en fjärt i rymden, FÖR DET ÄR JU HELG! Snart iallafall. Först ska jag bara genomlida en lång och tråkig dag i skolan, som bland annat innehåller ett engelska prov som jag med handen på hjärtat inte pluggat särskilt mkt inför. Dumt då jag verkligen vill höja mitt betyg i engelska. Det är bara att skylla mig själv och blicka framåt.
'
Några planer för ikväll då? Njao, de senaste helgerna har jag varit helt uppbokad och inte haft något andrum. Så just nu känner jag bara för en lugn, slapp mysfredag iklädd i mjukisbrallan och ulltofflorna. Ja, så blir det. Imorgon har jag däremot ganska fullt upp ändå. Men det är inga krävande saker. På förmiddagen träning och sedan får vi gäster framåt eftermiddagen. Trevligttrevligt! :)
'
Yeye. Ska nu gå och hoppa i strumpebyxan och något mer. Vore ju lite weird ifall jag gick iklädd i endast en nylon-strumpebyxa till skolan... Haha.
Kösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0