Galet

Jag är så trött att jag det är med nöp och näppe jag klarar av att klicka på tangenterna. Dagen har varit helt crazy och så lärorik. Det har varit en erfarenhet som jag alltid kommer att minnas. Kul har jag haft också. Men jävlar va läskigt det är att stå där helt ensam framför kameran med människor som står runtomkring dig och så ska du samtidigt posa och se bra ut. En hel jävla vetenskap ska ni veta.
'
När de färdiga bilderna kommer vet jag inte. Men ni lär ju få veta. ;)
'
Det jag ska göra nu är att sova. Känner mig som sprängd i tusen bitar som sedan spridits ut på olika platser på jorden. Min energireserv är på noll och mina ögon känns tunga som bly. Imorgon har jag nationellt prov i fysik så det är nog ett smart drag att hoppa i säng. Okej. Alla vet nog att jag inte kommer att "hoppa" i säng, snarare släpa mina kroppsdelar till sängen och sedan falla ihop i en hög.
'
Jaja. Puss på dagen och puss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0