Hard work?

... Trodde att jag skulle blåsa bort när jag cyklade hem från skolan. Holy macarony va det blåser! Men samtidigt kikar en blå himmel fram bland alla molnen så det gör inte så mycket! Juste, det är ju vårdagjämning idag också. Det betyder att natt och dag är lika långa. Från och med i morgon kommer alla dagar vara lite längre än natten och så kommer det fortsätta till det knappt finns någon natt alls... :D Eller aa, sen kommer ju hösten igen, men det är inget vi behöver tänka på. Nu är det vår och sommar som är i fokus!
'
Det gick helt ärligt sådär med att uppfylla dagens mål. Jag skulle ju komma igång med mitt tema-arbete. Men det gick sådär. Jag skyller på Oskar. Det var inte mitt fel att han var tvungen att sitta i mitt knä och tvinga mig att spela på hans mobil. Det kan väl inte jag hjälpa heller...!
'
Har heller inte bestämt mig för om det blir någon träning idag eller inte. Kanske en lååång promenad istället? Jag pallar inte med den här förkylningen mer och jag tror att ifall jag tränar idag kommer den att sitta i ännu längre. Dessutom skulle det vara skönt att ta itu med plugg som ligger och dammar. Typ småsaker som glosor och matteläxa...
'
Återkommer senare med bilder på mitt skärp och kjol som jag köpte i helgen!
i somras, helt vindstilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0