Hello there!

Hej och godmorgon! Börjar den här lördag med en semla och en kopp te. Kom hem runt två inatt. Tyvärr blev det inge vidare lyckad kväll igår. Ingen dans, dålig musik och inte så mycket kul folk. Alltså inte de jag var med men det är ju alltid kul att träffa nytt folk! :) Något som är positivt är att jag trots omständigheterna mår helt okej idag! Alltid något liksom...
'
Det här kommer bli en bra dag. Det känner jag. Vad kan gå fel när man först ska gå en runda på stan med en fin vän och sedan ska hem till sin syster på familje-födelsedags-middag? Ingenting om ni frågar mig. Men det skulle inte skada ifall det slutade att snöa. Det hade inte gjort mig någonting alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0