I want to break free.

Tjolahoppsansa!
Det finns tillfällen som nu då jag känner mig stressad och hopplös. Stressad för att jag måste ta tag i massa saker och hopplös för att jag inte får något gjort. Jag vill ha tid till att göra massa saker som jag vill göra men jag måste prioritera andra saker före, saker som jag måste göra men inte vill. Någon som känner igen sig? Det jag hade velat göra nu är att krya ner i soffan med en kopp te, bläddra i någon tidning och planera hur mitt rum ska se ut. Eller läsa en bok och försvinna bort till fantasilandet. Jag hade också velat ta tag i alla kläder som ligger och skräpar på mitt golv och samtidigt försöka hitta mina nycklar som leker kurragömma med mig... När jag tänker efter skulle jag nog kunna tänka mig göra det mesta förutom just en sak, läxor. Men livet är som det är. Just deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0