Lördag

God morgon solstrålar!
'
Galet härligt att vakna upp till lysande blå himmel. Inatt sov jag hos Agnes och Johan. Efter premiären, som för övrigt gick kanon, så åkte jag, Agnes, Erik, Dennis och Anton hem till Anton. Anton är min, Eriks och Agnes kusin så det var ju lite utav en släktträff hoho. Det var bara Dennis som var lite utböling. ;) Jag och Agnes kom i säng runt två. Och då däckade jag fram till nio imorse. Sen kunde jag inte somna om. Men vad gör det? Solen lyser, himlen är blå och jag och Agnes ska nu ner på staden för lite shopping. Sounds good to me!
'
Än så länge har jag inge planer för kvällen. Vi får se om det dyker upp något. :)
Pussss!
Dancing in the moonlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0