Mariposa

oh vilken mysig kväll hos Helena. Det är i och för sig alltid mysigt att komma hem till henne och Missan (min moster) och Ola (mosters man). Brynen blev jättebra! Supernöjd. Vi dansade ju även zumba, vi var nära på att spela in, det hade varit sjukt kul, för det såg för roligt ut må jag säga! Jag måste sett ut som en människa som fått spasm och som inte kan kontrollera mina kroppsdelar haha! Aja, lite kul var det iallafall. Kände av förkylningen och orkade liksom inte göra gärnet... :) Inte för att jag hade kunnat det ändå, då hade jag ju verkligen inte hunnit att hänga med i alla konstiga rörelser haha.
'
Bra dag, bra torsdag. Även om det ska bli pung-bajsväder imorgon så ska vi väl försöka göra den till en bra dag den med. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder (fyfan va hurtig jag lät nu...). ;)
'
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0