Mars 14e 2011

Hej igen! Är lite stolt över mig själv. I förmiddags gjorde jag en lista på saker jag skulle hinna med under dagen och jag har endast en och en halv sak kvar. Några saker som jag redan bockat av är: diska, läsa fysik 1 timma (en timma kvar) och ringa ett samtal som jag var väldigt nervös inför.
'
Två saker som jag har kvar är att gå på en promenad på 60 min ( kompensation för att jag inte gick på träningen idag pga sjukdom och plugg) och fortsätta med fysiken i en timma eller två.
'
Innan jag säger tjingeling ska jag bjuda på två mumsiga bilder på min middag. Väldigt intressant. Och jag vet att det varit mycket mat i bloggen idag. Men så går det när man inte gör något annat än att äta... 
Ni ser vad det är antar jag. Jag är en riktigt periodare. Nu har jag varit inne på falafel o sallad ett tag. Ibland är det soppa och gryta som gäller.
'
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0