Monday

Måndagen är här, den som vi alla fruktar. Ännu en vecka av stress, plugg och ångest. Sådär kan man tänka, så brukar jag tänka, men jag har bestämt mig för att försöka ha en lite mer positivare inställning till saker och ting så såhär ska jag istället tänka. Ännu en vecka av möjligheter till att lära mig massa nytt, utvecklas och få viktiga saker gjorda. Samtidigt som jag kommer att träffa vänner och ha roligt.
'
Den här veckan ska jag sätta upp ett litet mål varje dag som jag sedan ska försöka genomföra. Idag lyder mitt mål såhär: Idag ska jag ge mig fan på att komma igång med tema-arbetet. Det kommer att gå kanon!
'
Ha en fin dag hörrni! Ni får väl kika in senare för att checka ifall jag uppföljde målet eller ej. Ska även visa er mina nya fina helg-inköp...
'
Bjuder på två lite halvläskiga bilder, alltid lika kul med photobooth... Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0