Onsdag ♥

Hej och godmorgon! Igår satt jag helt ensam från klockan tre till tio då pappa kom hem från jobbet. Verkligen superkul. Jag önskade att jag kunde säga att jag satt och läste religionen och att jag nu kan alla sidor utan och innan. Nope. Jag var så nedrans trött så jag orkade bara läsa igenom alla sidor + anteckningar en enda gång. Jag gjorde i och försig även klart uppgiften i gympa - planering av egen lektion. Men det tog ju typ 15 minuter... Hej då mvg i religion.
'
Dagens schema lyder såhär: Hem från skolan, äta, plugga, träna och sova. Och svaret är ja på frågan om jag bara pluggar och tränar på veckodagarna. Jag lever för helgerna som jag brukar säga!
Puuuuuusssss!
'
Längtar till imorgon, ska träffa den här söta spillevinken. Vi har nämligen studiedag! LOVIIISA FISA!



Någon kväll för länge sedan. Något var tydligen extra roligt... haha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0