Paket!

Matchen gick helt okej. Vi förlorade men det var riktiga skitmål. Dessutom ligger laget vi mötte i en division över oss och de har spelat flera träningsmatcher innan den här och de kommer även satsa på att gå upp ännu en division i år så det var inte konstigt att de var lite bättre. Aja, det kändes iallafall helt okej på plan, lite ovant såklart med det kommer man snabbt in i. Jag har sedan jag kom hem duschat och ätit falafel m. cream fraiche ´, hackad tomat och rödlök. Gott och enkelt. Kanske lite väl primitivt haha. Mamma och pappa har inte kommit hem från jobbet ännu så jag har inte fått någon semla. Blev så besviken när jag kom hem till ett nedsläckt hus och ingen semla som väntade på att bli slukad. Nu ska jag för att fördriva tiden, som jag egentligen behöver plugga på, på att titta igenom mina bilder som kom med posten idag! :)
'
Puss!
Paket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0