Pärlan min!

Datorn har varit ockuperad hela dagen utav pappa som behövde den till jobb. Jättekul. Fast egentligen var det kanske bra. För nu har jag pluggat religion. Inte färdig ännu men det är ändå en början... Om en kvart ska jag iväg och träna. Inte motiverad ett dyft. Faktiskt så opepp jag kan bli. Men det är bara att göra det. Finns inga andra alternativ!
'
Tog förresten årets första runda med pärlan idag (min moppe). Kändes nästan lite nervöst hoho, som första gången typ. Men det gick bra och pärlan var så duktig och startade på första försöket! :) Nu ska hon bara iväg på besiktning, sen är det full fart på vägarna!
'
Köss på nosen!
Åh! Verkligen dålig bild men min fina pärla står där bakom allt buskage till vänster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0