Saker som inte får hända

Hej. Ingen vidare uppdatering här inte. Igår tog jag och Nora tåget in till stan för lite shopping. Under tågresan fick vi veta om en fruktansvärd händelse. I fredagskväll skedde det en svår bilolycka där tre tjejer mellan 18-20 år dog och en fjärde skadades svårt. De inblandade kommer ifrån trakten och när något sånt här hemskt sker så nära inpå blir allt väldigt sorgligt och extra jobbigt. Detta är tjejer som man sett och pratat med, även om man absolut inte hade något nära kontakt visste man ändå vilka de var och man vet vilka deras familjer är. När unga människor dör känns det alltid lite extra tungt. För det här är egentligen inte något som ska eller får ske. De här tjejerna hade ju hela livet framför sig. Så unga. Jag vet inte vad ska kan säga mer än att det som hänt är en stor tragedi och mina tankar går till de inblandades familj. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur jobbigt och svårt de har det nu. Och jag kan inte heller förstå hur jag skulle hantera min bror eller systers bortgång ifall det var någon av dem som dött.
'
Nej fyfan världen är orättvis. Här är en länk till en artikel som berättar mer för er som vill veta: Klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0