Söndag... ♥

Morsning-korsning!
Vaknade strax efter sju och åt frukost. Sen gick jag och hjälpte Erik som redan börjat slipa och måla i rummet. Nu har färgen fått torka och jag ska därför snart kila ner för att måla ett andra lager. Nu är hela rummet vitt! Jag vill bara få ut all bröte och in med möbler. Sen börjar det som jag längtat efter, inredningen. Det ska bli så jäkla kul. Men som sagt. Det måste få ta sin tid. Annars blir det inte bra.
'
Jag har, för ovanlighetens skull, en ganska hektisk söndag. Först ska jag måla klart, sen ska jag hem till Helena och vaxa benen, därefter har jag en stor bunt med läxor som ligger och puttrar. Den kommande veckan kommer bli kaotisk och jag vill börja förbereda saker för att förhindra stress och panik så långt det går. Ja, jag vet. Jag låter som ett psykfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0