Torsdag ♥

Go'morgon!
'
Hur härligt är det inte att vakna till en blå himmel? :) Idag blir det brillsen på. Ifall jag kan hitta dem då. They are completely gone! Men antagligen ligger de i någon väska... Så brukar det vara med försvunna saker.
'
Annars? Jo, jag tror att den här dagen kommer blir kaaanoners! Först ska jag på elevrådsfrukost, därav missar jag några lektioner på morgonen och kommer tillbaka lagom till de två sista typ! Gott! :) Ikväll ska jag hem till fina fina Helena. Vi ska dansa zumba och hon ska även fixa mina ögonbryn (färgning och nopp). Det behövs kan jag säga då jag inte noppat en enda gång sedan Helena fixade dem sist...
'
Ut och ta vara på det fina vädret sötosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0