Typ gott.

Mmmmm, Signe♥choklad. Mumsar mörk choklad med rostade mandelflarn i. Fruktansvärt gott. Behövde något som piggade upp lite i regnrusket. När jag kom hem somnade jag av ren utmattning. Tror att jag sov i nästan en timma. Varför är jag så sjukt trött HELA tiden? Helt seriöst. Jag har verkligen aldrig varit i en sådan här lång trött-period förut. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover eller vad jag äter. Jag är trött ändå. Min inställning till skolan blir dessutom bara sämre och sämre. Jag förfaller. Snart kommer jag bara vara en liten skräphög redo att källsorteras.
'
Kärlek till er iallafall. Snart är det lov. Håll ut!
Så länge kan ni ju göra som jag, trösta er med choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0